Wednesday 28 November 2012

~GEMPAQ~

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah, selesai sudah program kem GEMPAQ ( Generasi Pemuda Al-Quran ) anjuran BADAR UTeM..tahniah diucapkan kepada semua penggerak kali ini...memang gempak la...(^-^)..tahniah gak kepada peserta2 yang menjayakan lagi kem ni..semoga beroleh manfaat dan ilmu daripada kem ni..tahniah2..

Aku nak share sesuatu kat sini...siyes, slame kem tu berjalan, awal2 je aku dapat mengutip mutiara ilmu daripada ustaz..huhu..sedih sgt..tu pun, 1 kuliah je..ke mana aku menghilang ?? heheh...x de la...sbenarnya aku lebih lagi belajar..w/pun x dapat dgr semua kuliah, tapi aku belajar sesuatu..sesuatu yang xde dalam kelas mahupun di rumah..belajar how to manage something smoothly...belajar mcm mne nak berurusan dengan orang..memang menguji kesabaran..w/pun rase nak marah, tetap kne maniskan muka...peserta tu semua mad'u kite...dengan niat ikhlas kerana Allah, semua tu berjalan lancar...memang la, sesuatu program tu ade kekurangan nye..tp, kite kene belajar dari kesilapan supaya banana not fruit 2 times..heheh...pelajaran itu sungguh bermakna..ye la,,for the 1st time, kiteorang conduct program...takut kot...

Penat memang la penat...sape yang cakap x penat, memang nak kene r..haha...kepenatan itu berlalu bagai air sungai...terhibur dengan gelagat peserta dan ajk..hati aku gak terubat dengan kehadiran naqibah tersayang...mekasih kak atas 'NIPS' yang diberi...tenang hati dapat bercerita dengan akak naqibah...

Ape2 pun, gud luck n all da best utk penggerak...perjuangan ini belum lagi berakhir...keep it up!!!



#pengalaman mengajar erti hidup....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...