Saturday 10 November 2012

~alone~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum...

Anybody here??
no....huhuhu....knp alone??sbb housemate  aku sume dah balik KAMPUNG!!!yup,tinggal aku sorang je kat umah ni..sob3..(-_-)..hanya ditemani laptop,handphone and sedikit makanan..Alhamdulillah..

knp sume balik KAMPUNG??sbb sekarang dah stat cuti mid-sem utk sem-3 ni..yeaahhh!!!tp xkisah pn duk sorang dlm umah ni..sbb aku tahu ALLAH ade bersamaku..so sweeettt..ALLAHU...ALLAH MAHA BESAR..ALLAH MAHA AGUNG..MAHA SUCI ALLAH..

sebenarnye, orang nampak je kite duk sorang2..tp, buat yg memahami dan merasakan kehadiran ALLAH di sisi, InsyaAllah, tiada ape2..so calm...biler duk sorang2 ni, mcm2 lak pikir nye..hrrmm..lupekan sekejap..cuti mid-sem ni, 1minggu je..tp aku rase mcm tak cuti je..knp lak??...sbb...ngn esement nye, projek nye, proposal nye, presentation nye, test lg, ade program lg..ap lg ea..setakat ni mcm tu la jadual nye..kne susun jadual betul2 ye nuraini..manfaatkan mase yg ade..(sempat lg berblogging)..heheh..

Firman Allah S.W.T...

Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar. [ Al-Asr : 1-3 ]





#mood : tunggu akak dr penang.InsyaAllah, amek aku kt melaka dan teruskan perjalanan blk johor..moga selamat sampai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...