Sunday 7 April 2013

~sincerely~

Bismillahirrahmanirrahim...

Sunyi...
Tidak seperti dahulu...
Tidak tahu di mana silapnya...
Semua membisu...
Seakan ada sesuatu yang tidak kena...
Ya!!! Aku yakin itu...
Namun, tiada siapa yang memulakannya...
Aku buat kerja aku...
Kau buat kerja kau...
Tidak seperti dahulu...
Semuanya bersama...
Segala dikongsi bersama...
Lantaran masa yang amat mencemburui...
Mengurangkan waktu kita bersama...
Ah,,kenapa masa yang disalahkan??
Sedangkan diri yang tidak pandai mengurus masa...
Masa....
Jika diurus dengan baik, maka baiklah ia dengan dirimu...

Kelu...
Lidah tidak berkata-kata...
Hanya tindakan meluahkan rasa di hati...
Kadang terasa lain...
Antara kita...
Allah sedang menguji ukhuwwah itu...
Namun, di mana kita??

Maaf...
Tiada kata-kata lain yang mampu ku ungkap untukmu sahabat...
Kadang diri ini melampaui batas...
Namun, tiada siapa yang menegur...
Mana ukhuwwah itu sahabat??

Sekali lagi maaf...
Andai diri ini berbuat khilaf...
Tegurlah aku wahai sahabat...
Manusia itu memang ada silapnya...


rindu suasana ini...siyes..

#maafkan aku.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...